سلام علیکم
اینجا پادگان امام علی علیه السلام درلبنان شهر بعلبک و این ساختمان ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درلبنان میباشد آذر ماه سال ۱۳۶۲ من در اینجا جلو ستاد با یک خودرو لندرور ایستاده بودم .

درستاد جلسه بود من منتظر فرمانده پایگاه به نام آقای رضایی بودم یک روحانی به نام آقای نجفی اهل عراق به من گفت بیا مرا ببر به شهر بودای،مردم منتظر من هستند برای نماز جماعت ظهر .

من نمی پذیرفتم ایشان خیلی  اصرار کرد و در نهایت قبول کردم که‌ این‌ روحانی را ببرم شهر بودای و برگردم ایشان سوار شد و من رفتم در داخل پادگان خودرو را بنزین زدم از درب پادگان که‌ خارج شدم صدای انفجار بلند شد من ماشین نگهداشتم و پیاده شدیم دیدم چهار هواپیمای اسرائیلی‌ در ارتفاع کم پادگان را بمباران می کنند از جمله همین ساختمان ستاد را که در عکس دیده می شود .

دیگه من به‌ شهر بودای نرفتم برگشتم داخل پادگان دیدم چند موشک به ساختمان ستاد اصابت کرده ویک موشک هم در ست در محلی که ماشین من پارک بود اصابت کرده واگر من با اصرار این روحانی از اینجا نرفته بودم خاکستر شده بودم دراین حادثه پانزده تن از پاسداران ایران به شهادت رسیدند
افراد داخل عکس محمود اسماعیلیان و علی غصن حزب الله لبنان